Filtrar per
Fins
Mostrant 10 de 210 resultats
La Cecot recorda que la derogació de l’article 52.d de l’Estatut dels Treballadors que el Govern va aprovar el mes de febrer també es va donar al marge del diàleg social

Si bé és cert que la derogació de la reforma laboral de 2012 és una proposta recolzada per diferents formacions polítiques al Congrés, des de la Cecot es considera que en el marc de les negociacions relatives a reformes estructurals, la política no pot dissociar-se de la realitat social i deixar de comptar amb els qui seran els actors principals en la seva aplicació.

llegir més
La Cecot demana al Govern de la Generalitat coherència amb l’actual context econòmic i que deixi sense efecte l’increment de l’IRPF i de l’Impost de Successions

La Cecot ja va qüestionar a finals de desembre el preacord per un increment d’impostos al projecte de Llei d’acompanyament dels Pressupostos de la Generalitat argumentant la necessitat de reduir càrregues fiscals sobre el sector empresarial per evitar la pèrdua de competitivitat respecte altres comunitats com Madrid, Aragó o València.

llegir més