Filtrar per
Fins
Mostrant 10 de 250 resultats
Considerem que malgrat l’increment a Catalunya de 3.353 nous afiliats a la Seguretat Social el mes de novembre, la tendència en la contractació continuarà alentint-se els propers mesos

La darrera enquesta realitzada per la Cecot a les empreses associades per determinar l’impacte de la Covid-19, reflectia que el 75% d’aquestes tenen previst mantenir plantilla per al proper any i que la previsió d’un 16% és reduir-la. Aquest indicador ja serveix per preveure una ralentització en les contractacions i una reducció de l’ocupació.

llegir més
La Cecot demana a la Generalitat no obrir cap més sol·licitud d’ajuts si no és capaç de garantir el correcte funcionament del sistema

Abad: “des del mes de març que proclamem la necessitat d’acompanyar cada mesura restrictiva per Covid-19 als sectors productius amb una proposta econòmica que compensi l’impacte. Els ajuts econòmics anunciants pel Govern anaven en aquesta línia però els sistemes telemàtics no han suportat el mecanisme d’ajuts per concurrència no competitiva per segona vegada i això ara ja és intolerable i insostenible”.

llegir més