El tàndem d’empresaris i fundadors del Grup Lavinia, Antoni Esteve i Victòria Piany, Reconeixement Cecot a la Personalitat 2021 per la seva trajectòria professional

L’acte de lliurament de guardons serà el proper dimarts 9 de novembre, en el marc de la 26a edició del sopar de la Nit de l’Empresari, aquest any sota el lema “ULTRA TRAIL EMPRESARIAL | Orientació · Equip · Superació”.

Terrassa, 5 de novembre de 2021. El passat dimecres es van reunir a la seu de la patronal catalana Cecot els membres que han format part del Jurat dels Reconeixements 2021 al Progrés Empresarial. El Jurat ha estat conformat enguany pels membres del Comitè Executiu de la Cecot, qui convocats en reunió extraordinària el dimecres 3 de novembre a les 20h a la Sala Joan Pujals de la seu central, i representants de les entitats patrocinadores de les diferents categories van fallar a favor de:

Reconeixement al compromís amb l’eficiència energètica i la sostenibilitat patrocinat pel PORT DE BARCELONA

SERAFÍ

Terrassa

El jurat ha valorat, principalment, que el 33% del consum elèctric actual de l’empresa prové de la planta d’Energia Solar Fotovoltaica ubicada a les seves instal·lacions de Terrassa i l’estalvi en emissions de CO2 de 53.000 Kg (equivalent a 3.775 arbres), l’estalvi energètic 161.459 kW i l’estalvi econòmic assolit de 19.200 €/any.

Reconeixement a la transformació digital del comerç – patrocinat per HELVETIA SEGUROS

CALBET

Viladecans

El jurat ha valorat l’esforç desenvolupat per l’empresa en la generació de contingut digital, l’ús de sistemes basats en intel·ligència artificial orientats a informar i assessorar al públic en un moment on el comerç es va veure obligat a tancar les botigues físiques, així com la implementació de nous processos i desenvolupament de sistemes de monitorització a temps real i des de qualsevol dispositiu, incloent el seguiment dels RAEE (600 tones retirades i reciclades l’any 2020).

El jurat ha tingut en especial consideració els efectes de la pandèmia en l’activitat de les empreses i ha estat més sensible amb aquelles activitats que es van veure obligades a tancar espais físics de prestació de servei o comercialització de productes.

Reconeixement a la transformació digital a la indústria – patrocinat pel CONSORCI DE LA ZONA FRANCA DE BARCELONA

IMC TOYS

Terrassa

El jurat ha posat en valor el projecte de showroom virtual implementat per l’empresa durant el 2020 i 2021 per mantenir la relació i comunicació tant amb clients directes (B2B), com en relació amb el consumidor final (B2C) en un any l’impacte de la Covid-19 va obligar a cancel·lar tots els marcs de demostració de productes a nivell nacional i internacional.

Millor jove iniciativa empresarial - promogut pel Cercle Cecot de Joves Empresaris en col·laboració amb la BANC

NIXI FOR CHILDREN

Barcelona

El jurat ha tingut en compte el recorregut realitzat per l’equip impulsor del projecte, el propòsit de la iniciativa empresarial, així com la contractació de personal i els resultats assolits en els primers mesos d’activitat.

6è Reconeixement CaixaBank a la PIME responsable

ROBINGOOD

Barcelona

El jurat ha valorat el projecte desenvolupat per l’equip destinat a conscienciar als consumidors pel consum de producció local, de productes desenvolupats per persones en risc d’exclusió social, de productes d’envasos sense plàstics i de productes artesanals.

Empreses centenàries | Categoria fora de concurs.

FLORISTERIA GRAS, SL (117 ANYS) Inici d’activitat: 1904.

TORRENTS PADROS, SL (113 ANYS) Inici d’activitat: 1908.

Associació empresarial | Categoria fora de concurs.

EARLYWARNING EUROPE

Personalitat 2021 | Categoria fora de concurs.

• SR. ANTONI ESTEVE, president i fundador del Grup Lavinia
  • SRA. VICTÒRIA PIANY, vicepresidenta i fundadora del Grup Lavinia

Els premis es lliuraran en el marc de la Nit de l’Empresari  de la Cecot que tindrà lloc el proper dimarts, 9 d’octubre a les 19.30h al Teatre Principal de Terrassa.