La Cecot confirma el procés de relleu al capdavant de la presidència de l’entitat

Davant l’anunci d’Antoni Abad de no renovar mandat com a president de la Cecot en el marc d’una reunió de junta directiva extraordinària, el passat 25 de maig es va constituir la Junta Electoral que està monitoritzant el procés de relleu a l’entitat.

“Us he convocat avui en reunió extraordinària per formalitzar el que ja havíem avançat en junta l’any passat i és que no presentaré candidatura per ser reelegit  president de la Cecot i que, un cop ja ha estat aprovat el Pla Estratègic pels propers anys, dono curs a un procés de relleu a la presidència d’aquesta entitat”, amb aquestes paraules Antoni Abad va iniciar la reunió extraordinària de la Junta Directiva del passat 25 de maig.

Durant la reunió es va constituir la Junta Electoral conformada per tres membres de la Junta i tres persones suplents també de la Junta Directiva de la Cecot que seran les encarregades de recepcionar i tramitar les candidatures que es produeixin entre el 26 de maig i el 17 de juny, validar-les entre el 18 i el 21 de juny, gestionar les al·legacions que pertoqui entre el 22 i el 27 de juny fins arribar a l’assemblea electoral extraordinària del 29 de juny.

Les persones que poden presentar candidatura han de formar part de la junta directiva de l’entitat, estar associats a la mateixa i comptar amb l’aval mínim d’un 25% de suports de l’assemblea de la Cecot.

El darrer procés electoral va tenir lloc el 14 de juny de 2017 on només va concórrer una única candidatura, la d’Antoni Abad, qui va ser reelegit per aclamació durant l’Assemblea Extraordinària Electoral i ratificat, posteriorment, per l’Assemblea general com a president de la Cecot.

Antoni Abad ha estat reelegit en quatre ocasions des del 2005, data en que va prendre el relleu d’Eusebi Cima.