El Comitè Executiu de Cecot rep, en visita institucional, al conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper

La Cecot comparteix amb al nou conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya la necessitat d’assolir la màxima facilitació per impulsar l’activitat econòmica.
  • Panés: “si pretenem reindustrialitzar el país i fer efectiva la transformació de la indústria cal una visió integral que tingui en compte tota la cadena de valor però també tota la transversalitat social i econòmica a mig i llarg termini”.

Terrassa, 13 de setembre de 2024. El comitè executiu de la Cecot, encapçalat pel president de la patronal, Xavier Panés, han rebut aquest mig dia, en visita institucional, el nou conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper Rodríguez a la seu de la patronal catalana.

A la reunió han participat els vicepresidents de la Cecot, Toni Palet, Núria Betriu i Carlos Garriga, i els membres del comitè executiu Jordi Parera, Daniel Puente, Xavier Queralt, Ninna Torres, Ignasi Rafel, Joan Sanfeliu i el secretari general, Oriol Alba. També han format part de la trobada el president de la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa, Ramon Talamàs i l’adjunt al cap de Gabinet de la Conselleria d’Empresa, Emili Alberich.

Entre els temes tractats en el marc de la trobada, la Cecot ha fet èmfasi especial en la necessitat de treballar conjuntament per assolir un context de màxima facilitació de l’activitat econòmica així com un compromís ferm de país per impulsar el sector industrial en el model econòmic català i incrementar el seu pes en el PIB. Tant Panés com Sàmper han coincidit en el pes del diàleg social i la bona entesa entre administració i agents socioeconòmics per fer front als reptes empresarials com la transformació digital, transició energètica, els relleus generacionals, la qualificació dels perfils professionals, entre d’altres.

Prèvia a la reunió amb els membres del comitè executiu, el conseller d’Empresa ha escrit en el Llibre d’Honor de l’entitat unes paraules dirigides al paper de dinamitzador econòmic que representa la Cecot.