BANC tanca el 2017 generant 1,46 M d’euros per als emprenedors de la xarxa

Durant el 2017, la Business Angels Network Catalunya ha contribuït a finançar 1,46 M d’euros en projectes empresarials tan d’equity com de finançament alternatiu.

La contribució agregada dels inversors privats es resumeix en l’assumpció del 9%, per valor de 638 K€, d’una valoració global de 7,3 M d’euros.

La Junta Directiva de la Business Angels Network de Catalunya va celebrar divendres passat la seva trobada anual per fer balanç dels resultats aconseguits durant el 2017 i analitzar la trajectòria de la seva activitat des del seu naixement. La convocatòria de Junta s’ha dut a terme a la seu de GARRIGUES, entitat que ha donat de suport a BANC durant tots aquests anys d’activitat i que la xarxa li ha reconegut públicament en el marc de la reunió.

Durant el 2017, han contactat amb la xarxa BANC un total de 388 emprenedors; un 10% se n’han fet membres i d’aquests darrers, gairebé 1 de cada 2, han trobat una solució de finançament mitjançant la xarxa. A més, la BANC ha contribuït a que una vintena de Business Angels injectessin al voltant de 640.000€ en 6 projectes, a més a més de 820.000 € addicionals a partir d’instruments de suport a la innovació. La contribució agregada dels inversors privats es resumeix en l’assumpció d’un 9% per valor de 638.000€, d’un global de 7,3M € (Post Money).

Sobre BANC

BANC, primera xarxa catalana de Business Angels, va néixer com a iniciativa de la patronal Cecot i de la Fundació Privada per a la Promoció de l’Autoocupació de Catalunya (AUTOOCUPACIO) amb el suport de l’Institut Català de Finances (ICF). BANC està integrat a la Xarxa d’Inversors Privats (XIP), és membre de la Asociación Española de Redes de Business Angels (AEBAN), de l' European Business Angels Network i es membre promotor d’Espanya de la Global Business Angels Network (GBAN).

CONTINGUT RELACIONAT: