La Cecot trasllada la seva seu de Barcelona del districte 22@ a l’Eixample per facilitar l’accés dels serveis als seus usuaris

El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull Andreu, inaugura la nova seu de la patronal a la capital catalana en presència del conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i del president de la Cecot.
  •  Xavier Panés: “fa divuit anys que vam obrir la nostra seu a Barcelona d’una banda, per facilitar l’activitat dels nostres col·lectius empresarials associats a la ciutat i, de l’altra, per atendre els nostres usuaris de serveis especialitzats en emprenedoria, en consolidació i en creixement empresarial”.
  • “Ara, per tal de facilitar l’accés a aquests serveis i donar major cobertura a l’increment de demanda que tenim, ens traslladem més a prop del centre de la ciutat, a l’Eixample dret, on l’oferta d’interconnexions de mobilitat és àmplia i permet als usuaris accedir-hi amb molta més facilitat que a l’anterior ubicació”.

Terrassa, 15 d’octubre de 2024 – La patronal catalana Cecot va inaugurar ahir dilluns al vespre la seva nova seu al carrer Nàpols amb Diagonal de Barcelona de la mà del president del Parlament de Catalunya, Josep Rull Andreu, qui va ser l’encarregat de descobrir la placa commemorativa, en presència del conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper Rodríguez, el president de l’entitat, Xavier Panés Sancho, els vicepresidents de la Cecot, Toni Palet i Carlos Garriga, i el director general de Barcelona Activa, Lorenzo di Pietro.

La inauguració, de caràcter privat, va comptar amb l’assistència de membres del comitè executiu, de la junta directiva, de l’equip de direcció i la plantilla de Cecot que treballa a Barcelona, així com representants d’empreses ubicades al mateix edifici.

La Cecot ha traslladat la seu del districte 22@ de Barcelona al carrer Nàpols, 227 a L’Eixample de Barcelona, “ens movem per estar més a prop dels nostres usuaris”, va explicar Xavier Panés, president de Cecot, durant la inauguració “fa divuit anys, des del maig de 2006, que treballem des de les nostres oficines a Barcelona oferint, principalment, els serveis relacionats amb emprenedoria, creixement i consolidació empresarial; i molt especialment Reempresa, BANC i HelpEmpresa. Però també acollim reunions i formacions de petit format”.

“El creixement del volum d'usuaris i l'increment de col·lectius sectorials i professionals que estem impulsant darrerament estan generant també una dinàmica de creixement en la prestació de serveis i això ens ha dut a plantejar un canvi d'ubicació amb el propòsit principal de facilitar l'accés als usuaris. A més, i donant continuïtat al Pla Estratègic, a partir d'aquest any entrem en un pla de creixement dels serveis orientats a persona a Barcelona i es fa imprescindible ubicar-nos en espais que facilitin l'accés d'aquestes persones”.

La mobilitat i els accessos a l'anterior ubicació del 22@ suposaven un fre per l'atenció dels usuaris, però també dels equips de treball. “La interconnexió per als desplaçaments i la manca de serveis al voltant de l'anterior ubicació es veuen notablement millorats amb el canvi d'emplaçament”.

Durant les seves intervencions, tant el president del Parlament de Catalunya, com el conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya han fet referència a les relacions professionals i institucionals mantingudes en el passat amb la Cecot i un àmbit compartit com ho és Terrassa.

Rull va valorar positivament la presència d’una patronal com la Cecot a Barcelona i en va destacar la constant implicació de l’entitat en temes de país. “En destaco tres que són temes d’actualitat al Parlament i d’importància per la nostra ciutadania. El primer és el debat sobre el finançament per Catalunya i aquí, la Cecot ja es va posicionar públicament fa molts anys. El segon és tot allò que fa referència a la fiscalitat de les empreses, és quelcom que el Parlament se n’ha de fer ressò, i el tercer, un tema del que heu fet bandera, que esteu impulsant molt proactivament que és la simplificació administrativa. És un tema cabdal i des de la institució que presideixo en som ben conscients”.

Per la serva part, Sàmper ha reiterat durant la seva intervenció la importància de la col·laboració publicoprivada, ben entesa i ben gestionada, per aconseguir resultats positius per la ciutadania. Un repte que assumeix des de la seva responsabilitat com a conseller.