La degana de les xarxes de Business Angels a Espanya, la BANC, celebra 15 anys amb un Fòrum d’Inversió

Durant aquests 15 anys, BANC ha contribuït a injectar 11,8 M d’€ en l’equity d’una setantena de projectes i ha mobilitzat 165 inversors business angels en vuitanta-vuit operacions d’inversió.

Aquest any, la Business Angels Network de Catalunya (BANC) celebra que des de fa 15 anys han contribuït a mobilitzar 165 Business Angels en 88 operacions d’inversió, generant una injecció acumulada de 11.8 Milions d’€ en l’equity de 69 projectes. Tanmateix, la xarxa també ha aportat més de 5,2 Milions d’€ en finançament addicional per altres 57 projectes innovadors, majoritàriament en préstecs participatius.

Per tal de celebrar aquesta data tant significativa, la xarxa ha organitzat un FÒRUM per al proper dijous 11 d’octubre d’11:45 h a 14:00h a la Torre Telefónica (Avinguda Diagonal 00, de Barcelona).

El Fòrum obrirà amb les intervencions d’Antoni Abad, president de la patronal Cecot i de la xarxa BANC i de Kim Faura de Telefònica a Catalunya, Comunitat Valenciana, Illes Balears i R. Múrcia. Conduirà l’acte Albert Colomer, director general de la xarxa BANC.

La primera taula rodona, sota el títol “Innovant en la cultura del finançament”,  comptarà amb la presència de dos business angels i dos emprenedors, María José Pedragosa de POPSICASE, i Marc Martinell de MINORYX.

A les 12:30 h s’iniciarà la primera part del Fòrum de Inversió, on les empreses següents exposaran els seus projectes:

AIRNING - Plataforma online per gestionar les reclamacions d’incidències aèries i saber els drets dels viatgers.

REWANS - APP mòbil que a través d’un joc que ofereix premis als usuaris, actua de solució per a les marques que volen invertir en accions de màrqueting innovadores.

APPORIGEN - Aplicació informàtica al núvol amb més capacitat d’adaptabilitat a les particularitats de cada client. El “wordpress” de les aplicacions de gestió empresarials.

Seguidament es realitzarà una segona taula rodona sota el títol “Financem la innovació. Capitalitzem el Talent” amb la participació d’Oriol Lendínez de Microbank, David Quílez de Banc Sabadell, Emili Gómez de l’Institut Català de Finances, i Edgar García de l’ ICEC.

Per finalitzar la jornada,  hi haurà la segona part del Fòrum d’inversió. Participaran representants de les següents empreses:

THE PETER’S BRAND - Una marca de moda de Barcelona que neix amb el objectiu de reinventar el concepte de “calçotets”.

GA SPORTS -  Club d’esports que ofereix una gran experiència d’entreteniment i pertinença als aficionats d’esports electrònics.

TEKEFINGERS -  Un innovador i nou concepte de tapes, destinat a centres d’oci, parcs i ciutats on s’ofereix com a franquícia.

Al finalitzar hi haurà un espai de Networking durant el còctel.

Sobre BANC

BANC, primera xarxa catalana de Business Angels, va néixer com a iniciativa de la patronal Cecot i de la Fundació Privada per a la Promoció de l’Autoocupació de Catalunya (AUTOOCUPACIO) amb el suport de l’Institut Català de Finances (ICF). BANC està integrat a la Xarxa d’Inversors Privats (XIP), és membre de la Asociación Española de Redes de Business Angels (AEBAN), de l' European Business Angels Network i es membre promotor d’Espanya de la Global Business Angels Network (GBAN).