Notas de Prensa

L’Agrupació de Polígons de Terrassa ha lliurat ja 90.000 mascaretes per a les persones treballadores dels polígons de la ciutat

Les mascaretes, adquirides per l’Ajuntament de Terrassa, es continuen repartint de manera gratuïta a la seu de la Cecot, com a canal segur perquè arribin a les empreses dels polígons de la ciutat que ho necessitin.
  • Vilar: “Amb l’entrega de mascaretes l’APT vol facilitar el dia a dia i la reactivació de les empreses dels nostres polígons. No volem que les mascaretes representin una angoixa o problema per a les nostres empreses”.
  • L’Ajuntament de Terrassa va fer una primera distribució de 50.000 unitats, ja esgotades, i ha ampliat el nombre de mascaretes destinat a empreses de polígons.

L’Agrupació de Polígons de Terrassa ha repartit a dia d’avui més de 90.000 mascaretes gratuïtes per a les empreses dels polígons de la ciutat. Les mascaretes han estat lliurades a l’Agrupació per part de l’Ajuntament de Terrassa amb l’objectiu que puguin ser distribuïdes entre les empreses dels polígons de Terrassa. La distribució es fa sota registre i seguint un procés de validació per assegurar el destí de les mascaretes.

La xifra inicial de mascaretes distribuïdes per l’Ajuntament de Terrassa era de 50.000 unitats però donada la demanda, el consistori ha pogut ampliar la xifra per garantir la seguretat de les plantilles d’aquestes empreses ubicades a la ciutat.

Des de l’ATP destaquen que aquest reforç de mascaretes, que es van començar a repartir a principis de juny, ha de servir per donar tranquil·litat als empresaris i empresàries dels polígons i al conjunt de treballadors i treballadores.

Segons el president de l’agrupació, Jordi Vilar, “amb l’entrega de mascaretes l’APT vol facilitar el dia a dia i la reactivació de les empreses dels nostres polígons. No volem que les mascaretes representin una angoixa o problema per a les nostres empreses”.

L’Agrupació també destaca que encara hi ha disponibles, de manera gratuïta, mascaretes per a les empreses dels polígons que ho necessitin.

Aquesta acció de l’APT i l’Ajuntament es complementa amb la realitzada per la patronal Cecot a principis de la pandèmia i es calcula que des de la Cecot ja s’han distribuït 1.9 milions d’unitats de mascaretes entre empreses associades.

Sobre l’APT

Terrassa compta amb 18 polígons industrials actius que acullen prop de 2.800 empreses. L’APT va néixer el passat mes de novembre amb l’objectiu d’esdevenir l’entitat representativa de les empreses de Terrassa en l’àmbit dels polígons i actuar com el canal d’enllaç entre els problemes identificats per les empreses i l’Ajuntament.

Agrupació Polígons Terrassa ja ha lliurat 90.000 mascaretes a empreses de polígons