Notas de Prensa

Cerclemón i el Club de Màrqueting i Vendes recapten 2.345€ per al condicionament de l’àrea de pediatria de l’Hospital de Terrassa

El 6è Torneig Solidari de Pàdel organitzat per Cerclemón va recaptar dos mil euros. • L’acte organitzat pel Club Cecot de Màrqueting i Vendes amb l’experta en imatge personal Andrea Vilallonga va recaptar tres-cents quaranta-cinc euros per al projecte impulsat per Unidos x Ellos.

·         L’Atlètic Terrassa Hockey Club va cedir les seves instal·lacions de Pàdel per al desenvolupament del Torneig Solidari que va tenir lloc el passat mes de novembre.

La comissió Cerclemón ha fet lliurament de la recaptació obtinguda en el 6è Torneig Solidari de Pàdel a representants de l’associació Unidos x Ellos per poder materialitzar el projecte “Somia amb un arc de Sant Martí per a l’àrea de pediatria de l’Hospital de Terrassa”, una iniciativa solidària de diferents famílies amb fills que pateixen malalties minoritàries i que han decidit sumar esforços per un nou projecte transversal que va més enllà dels que ja impulsen cada associació per separat que estan més orientats a la investigació per a la cura de cadascuna de les diferents malalties.

El torneig, organitzat per Cerclemón el passat 5 de novembre a les instal·lacions de Pàdel cedides per l’Atlètic Terrassa Hockey va mantenir el nivell d’aportacions de l’edició anterior. El nivell de participació fa que Cerclemón ja tingui prevista l’organització del setè torneig i consideri l’esdeveniment solidari com una acció consolidada entre totes les que promouen des de la comissió. Entre les últimes col·laboracions realitzades per Cerclemón recordem la donació de la recaptació del “Salta” per la investigació de la Histiocitosis, MUA Solidaris i Mi compañero de viaje per un import de 2.266,76€ .

Per la seva part, el Club Cecot de Màrqueting i Vendes també ha lliurat la recaptació obtinguda durant el networking posterior a la sessió amb l’Andrea Vilallonga el passat mes de juny, #Mirate, durant la qual els assistents podien imprimir les fotografies realitzades durant l’esdeveniment, mitjançant un Smile Totem, a canvi d’un donatiu per al projecte d’Unidos x Ellos.

Sobre el projecte “Somia amb un arc de Sant Martí per a l’àrea de pediatria de l’Hospital de Terrassa ”

Unidos x Ellos és la unió d’un grup de famílies terrassenques amb fills que pateixen malalties minoritàries com la Histiocitosis de Cèl·lules de Langerhans, Distròfia Muscular de Duchenne, Atrofia Muscular Espinal o la Síndrome Phelan-Mcdermid.

Un ingrés hospitalari ja sigui de llarg o curt termini, suposa estructurar la teva vida i la de tota la família: nens, pares, germans… Per als adults els temors tenen a veure amb els riscos associats a la malaltia, tractament i al seu pronòstic. Però també una gran por ens inunda en plantejar-nos si sabrem ajudar els nostres fills perquè estiguin tan bé com sigui possible. Per als nens la por de separar-se dels pares, al dolor i a les punxades, juntament amb la nostra ansietat, fa que creixi la inquietud. És per la unió de tots aquests sentiments que ni pares, ni nens vulguem anar a l'hospital.

En agraïment tant a les persones que fan possible la investigació de malalties minoritàries amb les seves donacions, com als hospitals i als doctors/es que porten als nostres fills, des d’Unidos x Ellos volem traslladar un ambient d'esperança i de força a la planta de pediatria de l'hospital de Terrassa mitjançant la redecoració, condicionament i un nou disseny de la planta.

Es tracta d'una proposta orientada completament a millorar l'experiència del pacient a l'hospital i amb un segon objectiu de normalització i integració de l'estat dels nens malalts.

La inversió total del projecte és de 38.310€ (14.620€ per cobrir les parets de Pladur i 23.690€ destinats al disseny, instal·lació i impressió del vinil).

Cerclemón

Cerclemón és la comissió de treball solidari del Cercle Cecot de Joves Empresaris que fomenta la Responsabilitat ètica i social del teixit empresarial, participa en iniciatives de caràcter solidari i col·labora amb fundacions i ONGs.

Club de màrqueting i vendes

El Club Cecot de Màrqueting i Vendes neix amb la voluntat de promoure que les empreses s’orientin al mercat, donant a conèixer el màrqueting com a línia estratègica amb l’objectiu de vendre més i desmitificar el fet que les pimes no poden fer màrqueting, aportant-ne exemples reals. S’orienta als professionals de la gerència i de la direcció, al departament de màrqueting, als comercials de les empreses associades a la patronal Cecot, i en general, a tots els professionals que tinguin inquietuds per promoure el món del màrqueting, la comunicació i les vendes.

Fotografia del moment de la donació de Cerclemón i Club de Màrqueting i Vendes a Unidos x Ellos