Cerclemón lliura els 2.000 euros del 5è Torneig Solidari de Pàdel

L’Atlètic Terrassa Hockey Club va cedir les seves instal·lacions de Pàdel per al desenvolupament del Torneig Solidari que va tenir lloc el passat mes de novembre.

El 5è Torneig Solidari de Pàdel organitzat per Cerclemón va comptar amb la participació rècord de 51 parelles i va recaptar dos mil euros.

La comissió Cerclemón ha fet lliurament de la recaptació obtinguda en el 5è Torneig Solidari de Pàdel a representants de l’AMPA de l’Institut Mont Perdut per poder donar continuïtat al projecte “Entrepans Solidaris”, una iniciativa solidària de les famílies d’aquest institut terrassenc que té per objectiu donar esmorzar a tots els alumnes del centre els quals les seves famílies no disposen de prou recursos econòmics.

El torneig, organitzat per Cerclemón el passat 5 de novembre a les instal·lacions de Pàdel cedides per l’Atlètic Terrassa Hockey va obtenir el rècord de participants de totes les edicions realitzades fins el moment, amb un total de 50 parelles de jugadors. L’increment de participants fa que Cerclemón ja tingui prevista l’organització del sisè torneig i consideri l’esdeveniment solidari com una acció consolidada entre totes les que promouen des de la comissió.

Entre les últimes col·laboracions realitzades per Cerclemón recordem la donació de la recaptació del “Salta” per la investigació de la Histiocitosis, MUA Solidaris i Mi compañero de viaje.

Sobre el projecte “Bocates Solidaris”

Dels 540 alumnes de l’institut Mont Perdut de Terrassa, uns dos-cents cinquanta (nombres rodons) estan sent atesos pels serveis socials dels diferents barris. La majoria de casos atesos són per motius econòmics.

L’any 2012 van començar a detectar nois i noies que venien a l’escola sense esmorzar, es marejaven a la classe, no podien fer educació física i tenien molt mal humor. Alguns d’ells no havien sopat i havien fet només un àpat al dia. Estaven en situació de mal nutrició.

L’any 2013, les mares solidàries de l’Escola varen organitzar un Sant Jordi solidari per recollir diners i posar en marxa els esmorzars al centre. Des d’aquell moment, cada dia, van al centre les dues o tres mares voluntàries que organitzen els esmorzars. El centre els ha facilitat una nevera i un espai per poder conservar els productes i per poder fer la preparació del menjar.

Cada nen rep un entrepà amb el seu nom dins d’una bossa de plàstic acompanyat d’una beguda de tipus làctic o suc de fruita en tetrabrick.

Cerclemón

Cerclemón és la comissió de treball solidari del Cercle Cecot de Joves Empresaris que fomenta la Responsabilitat ètica i social del teixit empresarial, participa en iniciatives de caràcter solidari i col·labora amb fundacions i ONGs.