La Cecot obre el termini de presentació de candidatures als Reconeixements al Progrés Empresarial que arriben a la seva 25a edició

La patronal Cecot celebrarà el seu sopar anual “Nit de l’Empresari” el proper dimarts 22 d’octubre al Teatre Nacional de Catalunya.
  • Empreses, entitats i persones emprenedores ja poden optar als Reconeixements al Progrés Empresarial, fins el 2 d’agost.

El president de la Cecot, Antoni Abad, s’ha reunit amb els representants de les empreses i entitats que faran possible l’edició número 25 dels Reconeixements al Progrés Empresarial i de la Nit de l’empresari, mitjançant la seva col·laboració o patrocini.

Abad ha agraït el suport, implicació i confiança d’aquestes companyies en un esdeveniment que té com a objectiu premiar l’esforç diari dels equips de treball de les empreses, ja sigui per millorar la seva competitivitat, la relació amb l’entorn, pel risc mesurat a l’hora d’emprendre nous reptes en internacionalització, innovació o creació de nous projectes empresarials.

La 25 edició de la Nit de l’empresari de la Cecot continua comptant amb el suport de CaixaBank,Prevint, Port de Barcelona, Helvetia,Solred, Endesa, Telefónica Empresas, Serafí Indústria Gràfica, Sanmy, Stern Motor, L’Asseguradora de MútuaTerrassa, GrupoCerezo, Vueling,Diari de Terrassa, Diari Ara,Viaempresa. La novetat, enguany, és la confirmació del Consorci de la Zona Franca de Barcelona com a entitat que impulsarà l’eix de la innovació i la transformació digital empresarial.

Durant la reunió, Abad ha anticipat als assistents que la 25a edició de La Nit de l’Empresari torna a la capital catalana el proper dimarts 22 d’octubre i manté la ubicació dels dos últims anys: el TNC. “Amb tot, aquesta edició serà, sense cap mena de dubte, una nit especial, de celebració dels 25 anys que ens trobem per reconèixer la tasca que les empreses associades a la Cecot en primera instància, però de forma genèrica totes les empreses del nostre país fan dia rere dia” ha informat Abad.

En marxa les bases de participació per la 25a edició dels Reconeixements Empresarials.

A partir d’ara  i fins el proper 2 d’agost ja estan a l’abast de tothom les bases de participació a la 25a edició dels Reconeixements Cecot al Progrés Empresarial, entre els quals es pretén reconèixer a l’empresa més internacional, el comerç més dinàmic a la jove iniciativa empresarial o a la pime responsable, entre d’altres.

La finalitat d’aquests guardons és la de distingir públicament empreses, persones i institucions que han fet i estan fent un esforç important pel desenvolupament econòmic i empresarial des de qualsevol àrea. “Les entitats convocants, i Cecot entre elles, creiem que cal distingir les bones pràctiques, cal premiar-les i fer-les públiques per tal que esdevinguin referents per altres empreses del sector. Enguany fa 25 anys (des de 1995) que l’entitat va apostar per aquests premis, tal i com els coneixem a dia d’avui, i a hores d’ara estan consolidats”, ha reiterat Abad.

La patronal Cecot creu que ara és més que oportú que mai reforçar aquelles empreses que estan intentant adaptar-se constantment als canvis de l’entorn, creixent, millorant i continuen podent fer “empresa”.

Els Reconeixements Cecot 2019 es composen d'un total de 10 premis, alguns dels quals estan atorgats o promoguts per altres entitats. Les categories són les següents:

1. Empresa més internacional, promogut per la FEM i patrocinat pel Port de Barcelona – PETITA EMPRESA.
    2. Empresa més internacional, promogut per la FEM i patrocinat pel Port de Barcelona – MITJANA I GRAN EMPRESA.
    3. Comerç / servei més dinàmic, patrocinat per Helvetia.
    4. Reconeixement a la Innovació, promogut pel Club Cecot Innovació i Tecnologia i patrocinat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona – PETITA EMPRESA.
    5. Reconeixement a la Innovació, promogut pel Club Cecot Innovació i Tecnologia patrocinat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona – MITJANA I GRAN EMPRESA.
    6. Millor jove iniciativa empresarial – promogut pel Cercle Cecot de Joves Empresaris amb el suport de la xarxa BANC.

Fora de concurs i a proposta del comitè executiu:

• Gremi i/o associació empresarial
  • Personalitat.

Entitats que convoquen premis en el marc dels Reconeixements Empresarials de la Cecot:

Aquest any les candidatures es podran presentar fins el 2 d’agost, i el jurat farà la seva reunió de deliberació el proper 19 de setembre.

Com cada any, s’ha habilitat una pàgina web que integra les bases de participació i que es va actualitzant a mesura que l’esdeveniment va avançant: www.nitdelempresari.com.

Des de l’organització s’espera mantenir el nivell de la qualitat dels projectes i candidatures presentades en els últims anys, que han sorprès els membres del jurat per les innovacions realitzades pels candidats o els nivells d’inversió en àmbits com la internacionalització, la responsabilitat social o l’esforç de trobar la cooperació entre empreses, per posar alguns exemples d’accions empresarials guardonades.

INFORMACIÓ D'INTERÈS: