La Cecot orienta laboralment als refugiats ucraïnesos dins el pla de reinserció ciutadana de Terrassa

Els tècnics d’orientació de la Cecot han exposat els recursos disponibles de la patronal per la inserció laboral dels ciutadans ucraïnesos refugiats a la ciutat de Terrassa.

Els tècnics d’orientació laboral de la Cecot han dut a terme una sessió informativa sobre recursos laborals a ciutadans ucraïnesos refugiats a Terrassa. L'acte, que ha tingut lloc a l'Escola Municipal La Llar, s'afegeix a la tasca que des de l'Ajuntament de Terrassa s'està fent per donar resposta als ciutadans provinents d'Ucraïna davant l'invassió que ha sofert aquest país per part de la seva veïna Rússia.

Durant la sessió, l’equip de tècnics han explicat els recursos amb què compta la patronal catalana per a la inserció laboral d'aquest col·lectiu de persones, així com han ofert la possibilitat de concertar una cita individual amb elles per resoldre dubtes sobre el mercat laboral espanyol i l'elaboració del currículum professional.

“Des de la Cecot, estem informant i animant a les empreses del nostre entorn a que s'interessin per la contractació d'aquestes persones perquè en la majoria de casos ens trobem amb currículums molt interessants tenint en compte les necessitats del nostre mercat de treball actual”, explica Pere Ejarque, responsable d’orientació laboral de la Cecot. Les empreses interessades en perfils provinents d'Ucraïna, poden adreçar-se directament a l'adreça electrònica personaitreball@cecot.org de l’assessoria de persona i treball de la Cecot o bé trucant al telèfon de l’entitat, el 937361100.

Adjuntem fotografies durant la sessió realitzada pels tècnics d’orientació de la Cecot. S’ha distorsionat la imatge dels participants per expressa petició d’aquestes persones.