Els bons resultats del Terrassa Aposta per l'Ocupació avalen l'inici de la 4a edició d'aquest programa

Al voltant del 45% de persones que hi ha participat en edicions anteriors ha trobat feina. Aquest programa que arriba a la seva 4a edició, està dirigit a persones a partir de 40 anys que estan a l’atur.

La Cecot organitzarà una nova sessió informativa el proper 26 de setembre.

L’Aula Magna de la Cecot va acollir ahir prop d’una cinquantena de persones que van assistir a la sessió informativa sobre la 4a edició del Terrassa Aposta per l’Ocupació.

El Terrassa Aposta per l’Ocupació és un programa aprovat per la Comissió de Polítiques Actives del Pacte Local per a l’Ocupació de Terrassa, que arriba a una nova edició després dels bons resultats aconseguits fins el moment: al voltant del 45% de les persones que hi han participat ha trobat feina.

Iniciat el 2014, el projecte fomenta la concertació entre els agents econòmics principals de la ciutat i ofereix atenció integral per mitjà d’accions d’intermediació laboral, acompanyament a la inserció, suport psicològic i formació.

L’Ajuntament de Terrassa, via Foment de Terrassa; la Cecot, mitjançant l'àrea de Cecot Persona i Treball i la de Cecot Formació; CCOO i la UGT treballen en xarxa per tal que el focus de la seva actuació recaigui en l’usuari. Així, el Terrassa Aposta per l’Ocupació s’encamina cap a la “finestra única” en els àmbits de l’ocupació i de la formació a nivell local: l’usuari se situa al centre del sistema. Alhora, des del programa es fomenta la complementarietat de serveis entre les diferents entitats que conformen el consorci.

El programa es dirigeix a persones majors de 40 anys, expulsades ​​del mercat de treball; persones afectades per expedients de regulació; persones treballadores provinents de sectors especialment afectats per la crisis; ex autònoms i ex empresaris amb projectes empresarials fallits, i col·lectius en risc d'exclusió social (dones que sofreixen o han sofert violència de gènere i persones amb una discapacitat del 33% ...). Tanmateix, les entitats donen prioritat a les persones aturades de llarga durada majors de 40 anys.

Clubs