Filter by
Until
Showing 10 of 145 results
La patronal Cecot exigeix responsabilitat als polítics

La patronal catalana Cecot lamenta que s’hagi dilatat la situació d’inestabilitat, penalitzant l’economia i la ciutadania per arribar a un resultat electoral que torna a fer patent la necessitat d’una cultura de negociació, pacte i coalicions polítiques.

Una cinquantena de persones desocupades es formen al punt d’atenció de Reempresa de la Cecot per adquirir un negoci en funcionament

Per a Antoni Abad, president de la Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya, “l’èxit de la col·laboració entre el SOC i la Cecot per difondre i implantar la Reempresa demostra la importància de treballar plegats, iniciativa pública i privada, per aconseguir reduir l’atur a través de la compra d’un negoci en funcionament”.

Posicionament de la Cecot vers la sentència sobre el procés

Dilluns 14 a les 13.30h. més de 100 entitats catalanes hem presentat un manifest conjunt a la Plaça Sant Jaume de Barcelona per mostrar el nostre desacord amb la sentència, que no resol el conflicte polític, i fem una crida a la ciutadania a participar a les mobilitzacions de tots els espais compartits per reivindicar els drets democràtics i les llibertats, evitant traslladar el conflicte social i polític a les empreses.