Gremis i Associacions

Filtrar per
Fins
Mostrant 10 de 100 resultats
Constructors i entitats econòmiques aposten per l’HPO i presenten al·legacions al POUM de Terrassa que impulsin l’activitat del sector en base a dades reals i indicadors actuals de mercat

El Gremi de la construcció del Vallès, la Cambra de la Propietat Urbana, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa i la patronal Cecot han entrat conjuntament avui a registre un plec d’al·legacions a l’Avanç de la Modificació Puntual del POUM per a l’obtenció del 30% de l’habitatge social de protecció pública en àmbits del sòl urbà consolidat i no consolidat.

llegir més
Neix la COT-Catalunya com a instrument d’interlocució per donar veu al 85% del sector català del transport per carretera

Les principals organitzacions del sector a Catalunya han constituït una Federació sota el nom de Coordinadora d’Organitzacions del Transport per sumar esforços en l’àmbit de la interlocució i representació del sector professional davant les administracions i ajudar els professionals en aspectes com la formació, la repercussió d’increments de preus de carburants o el fet de posar en valor el preu del transport.

llegir més
Les fleques agremiades proporcionen a Càritas 1.600kg de productes peribles cada mes per ajudar les famílies més vulnerables de la ciutat

Fanny Novell: “Al Gremi sempre ens ha preocupat el malbaratament alimentari que la nostra activitat de venda de producte del dia podia generar. Gràcies a la tasca que desenvolupa Càritas a la ciutat, vam poder trobar una solució per evitar aquest malbaratament i alhora ajudar a persones en situació de vulnerabilitat”.

llegir més
El Gremi de Transports i Logística de Catalunya, junt amb les associacions membre de FENADISMER, consideren insuficients i inconcretes les mesures ofertes pel Govern i adverteixen que l’aturada del transport es pot allargar en el temps

El Gremi, en la línia de la resta d’associacions del sector, considera necessari adoptar mesures excepcionals que garanteixin una estabilitat dels preus dels carburants perquè els transportistes puguin desenvolupar la seva activitat en condicions mínimes de rendibilitat, i que eviti la desaparició de milers de transportistes com ja va succeir durant la crisi econòmica del 2008.