Les vendes és un dels àmbits que més continua preocupant a les empreses

A dia d’avui, les empreses estan molt enfocades en reaprendre a vendre en temps actuals, i poder generar visites a través d’eines de prospecció de leads i recursos d’un món on i offline.
  • La situació dels mercats actuals obliga a les empreses a pensar en nous entorns ja que, aquests, generen noves necessitats i noves espectatives als clients.

A finals del mes de gener Cecot Formació va impartir el primer webinar sobre com passar de venedor/a tradicional a venedor/a híbrid, tenint en compte l’actual context de Covid-19, i en el que hi van participar més de 30 professionals i que va estar conduit per l’experta en estratègia comercial, Mònica Mendoza.

El principals objectius d’aquesta formació s’han centrat en donar eines a les persones participants per tal que siguin capaces de fer un anàlisi del món híbrid comercial que la situació i l’impacte de la pandèmia està deixant en els mercats comercials, i donar-los tècniques de conversió a la venda del món online al món offline, tant en els sectors industrials B2B, dels entorns B2B no industrials o bé, de la venda B2C.

El perfil de les persones assistents ha estat, fonamentalment, directors/es comercials, caps de vendes i professionals que es dediquen al món comercial, molt interessats en actualitzar el seu enfocament i les seves habilitats en un context on ha pres força la digitalització en les relacions i en l’adquisició de serveis i productes. El model de vendes tradicional ja no respon a les necessitats de gestió i de relació actual, d’aquí que hagi incrementat l’interès entre els professionals de l’àmbit de les vendes a reciclar-se i a plantejar-se un enfocament cap a un model de vendes híbrid on es combinin habilitats tant per les relacions presencials com per les relacions online.

Totes les persones assistents a aquesta formació han rebut un exemplar del llibre “Las 12 únicas maneras de captar clientes” en format Ebook i, escrit per la mateixa Mònica Mendoza.

Per Mònica Mendoza, docent que ha impartit el webinar, “és la primera vegada en la història que un/a venedor/a necessita a més, saber sobre els varis canals de venda, venda consultiva de valor afegit, de tecnologia i, de màrqueting alhora. Ja no hi ha espai pel venedor/a l’ús. O t’adaptes, o t’adapten”.

Mònica Mendoza Castillo és empresaria i experta en temes d’estratègia comercial. Speaker internacional inclosa en el llibre TOP 100 Speakers Spain segons l'agència Thinking Heads, gerent de la Consutora de Vendes Energivity Consulting S.L. Autora dels llibres: "Lo que NO te cuentan en los libros de ventas" (10a. edició), "Pildores de motivació per a comercials i venedors" (5a. edició) i, "Las 12 únicas maneras de captar clientes", tots publicats per Editorial Planeta (segell Alienta). Docent a ESADE.

Degut a l’èxit de participació a aquest seminari, Cecot Formació ha planificat dues edicions més, la segona pel 26 de febrer i una tercera pel 5 de març, tots en format d’aula virtual i integrat dins d’una plataforma Moodle.

SERVEIS DESTACATS: