Èxit de la recollida de joguines entre els socis i personal de la Cecot per la Campanya de la Creu Roja

La campanya va concloure el 31 de desembre i comporta una donació tres grans caixes plenes de joguines per als infants.

Terrassa, 3 de gener del 2023. La seu institucional de la Cecot ha acollit aquest matí l’acte d’entrega de les joguines que la Cecot, a través de Cerclemón, ha recollit per donar suport a la campanya “Cap infant sense joguina. Els seus drets en joc”. Com cada any, Creu Roja ha posat en marxa aquesta campanya solidària que pretén aconseguir que cap infant es quedi sense joguines durant aquestes festes de Nadal.

La realitat és que la pandèmia ha agreujat la situació de les famílies més vulnerables, fet que contribueix a l'aïllament social en infants en situació de vulnerabilitat i per això des de Creu Roja impulsen el joc com a recurs per revertir aquest aïllament.

Cerclemón, la branca solidària de la Cecot, ja fa anys que col·labora amb aquesta iniciativa però enguany han volgut obrir aquesta campanya també a les empreses associades, als col·lectius de la Cecot i al personal de l’entitat. El resultat ha superat les expectatives havent fet entrega aquest matí de més de 500 jocs i joguines

A l’acte d’entrega d’avui hi ha participat Paula Fortuny, presidenta de Creu Roja Joventut de Terrassa i Santi Ventalló, president de Cerclemón acompanyats de Ninna Torres, presidenta del Cercle Cecot de Joves Empresaris, Pablo Gamalero, membre de Cerclemón i Jan Garcia, voluntari de Creu Roja.

Fortuny ha volgut agrair el compromís de la Cecot per fer arribar la campanya de recollida de joguines a totes les seves empreses i ha destacat la bona acollida que ha tingut la campanya aquest any, “havent aconseguit que més de 1.500 infants de la ciutat tinguin joguines aquestes festes”.

Per altra banda, Ventalló ha volgut destacar el compromís dels i les empresàries de la Cecot amb la solidaritat “i més en moments complexos com els que estem vivint, amb alts preus de l’energia i a on hi ha moltes famílies que estan tenint dificultats per viure un Nadal “normal””.

El president de Cerclemón també ha posat en valor “la suma com a clau de l’èxit. Sumem amb Creu Roja per ajudar-los a que cap infant es quedi sense joguines i sumem amb tota la Cecot per fer que aquesta campanya arribi cada vegada més lluny”.