La Fundació Cecot Formació obté l’acreditació de Qualitat ISO 9001:2015

Aquesta norma ISO és la que compta amb major consens internacional, redueix el pes dels aspectes burocràtics i valora la gestió de decisions argumentades d’acord amb riscos i oportunitats, el lideratge o la visió del context general.
  • El compromís de Cecot formació amb la millora contínua l’ha portat els darrers 20 anys a revisar i certificar permanentment la qualitat dels serveis que presta.
  • Martínez: “sempre hem entès que el factor diferencial de les empreses és el valor que aporten les persones que hi treballen i la manera com organitzen i desenvolupen els processos i les tasques. I no s’hi val només amb entendre-ho, cal aplicar-ho primer per demostrar-ho i per poder traslladar-ho després a les empreses”.

La Fundació Cecot Formació ha obtingut l’acreditació de Qualitat ISO 9001:2015 mitjançant l’auditoria duta a terme per l’entitat certificadora Bureau Veritas. La ISO 9001:2015 té l’avantatge del seu reconeixement internacional, ja que cap norma ni estàndard ha obtingut mai un reconeixement i un consens tan alt com aquesta norma.

La versió actual d’aquesta norma, representa un salt qualitatiu molt gran respecte a versions anteriors, atès que entra molt més en els conceptes i redueix molt sensiblement aspectes burocràtics, minvant el fet de donar més importància a l’existència de la documentació que a la seva aplicació. Afegeix  un tractament nou com la millora continuada del sistema mateix, la gestió de decisions argumentades d’acord amb riscos i oportunitats, el lideratge o la visió del context general de la mateixa organització.

Aquesta certificació consolida la qualitat dels serveis que presta la Fundació des de 1998, quan va obtenir la primera certificació ISO 9001:2008, i que l’entitat ha anat renovant i certificant any rere any, en els darrers vint.

Amb aquesta nova certificació “assolim un aval extern que posa de manifest, una vegada més, el compromís amb la millora contínua de tot l’equip de persones que conformem la Fundació; una implicació constant amb la qualitat dels nostres processos; i un objectiu comú destinat a assolir la satisfacció dels clients com a prioritat”, afirma Eulàlia Martínez, directora de la Fundació Cecot Formació. Tenint en compte que la qualitat és avui dia un valor estratègic, l’obtenció de la certificació de Qualitat ISO 9001:2015  reconeix i acredita el compromís de l’entitat amb el seu permanent enfoc cap al client, i un rigorós control de tots els processos i resultats.

Martínez assegura que a Cecot Formació “sempre hem entès que el factor diferencial de les empreses és el valor que aporten les persones que hi treballen i la manera com organitzen i desenvolupen els processos i les tasques. Una organització, depenent de la forma amb què treballin els seus professionals, assolirà nivells de qualitat més alts en funció que les aportacions interrelacionades sumin o restin. A les organitzacions col·laboratives els esforços sumen, perquè treballen en equip, comparteixen informació i s’ajuden i això és el que promovem a Cecot Formació, dins i forma de la Fundació”.