Sala de premsa

Bases per l'elaboració d'un Pla de Contingència amb motiu de l’afectació de l’activitat empresarial pel COVID-19

És convenient que l’empresa elabori un Pla de Contingència que pot ajudar-la en la pressa de decisions per a la situació concreta que si li vagi presentant i que, al llarg de les setmanes por anar variant.

En les dues properes setmanes, i potser en les setmanes posteriors, l’activitat empresarial es pot veure afectada a causa del coronavirus tant pel que fa a la pròpia demanda de bens i serveis del mercat, com per falta de subministrament de components, com per paralització de l’activitat ordenada per l’autoritat competent, etc.

En aquest document trobareu un recull de recomanacions i de mesures preventives i organitzatives específiques per als centres de treball que pot ajudar-vos a garantir el funcionament regular de les vostres activitats i, alhora, preservar la salut dels empleats.

Us proporcionem la versió en català i la versió en castellà.