Notes de Premsa

El Gremi de Transports i Logística de Catalunya demana que es simplifiqui la justificació de desplaçaments pels transportistes

L’entitat ha fet arribar una carta al director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya demanant que no es posin més càrregues burocràtiques a aquest col·lectiu.

Terrassa, 26 d’octubre del 2020. El president del Gremi de Transports i Logística de Catalunya, Antonio Martínez, ha dirigit una carta al director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, David Saldoni, demanant que aquest col·lectiu estigui exempt d’utilitzar el certificat oficial de mobilitat per tal d’entrar o moure’s per territoris on es restringeix l’entrada i sortida de persones.

Tal i com destaca la missiva enviada pels transportistes, “en cap cas es qüestionen les mesures de restricció d’entrades i sortides” que les diferents comunitats autònomes estan adoptant per contenir el coronavirus, però sí que lamenten que haver de portar un certificat de mobilitat “incrementa considerablement la càrrega burocràtica” d’aquest col·lectiu.

Així doncs, el gremi proposa que els transportistes “només hagin d’aportar el document d’acompanyament o CMR que validin que han d’entrar o passar per una zona” per tal de justificar el desplaçament a un territori amb restriccions de mobilitat.

Sobre el Gremi

El Gremi de Transports i Logística, integrat a la patronal Cecot, compta actualment amb més de 250 associats. Representa i defensa els interessos de les empreses de transport i ofereix diferents serveis als seus associats. Un dels principals objectius del Gremi és potenciar l’associacionisme, afavorint l’intercanvi i la comunicació entre les empreses del sector.