Notes de Premsa

Cecot Rubí celebra l’acord assolit amb l’Ajuntament de Rubí per la recepció del Polígon Can Pi de Vilaroc 1Q i que impulsarà la seva rehabilitació

L’acord contempla un pla de rehabilitació i arranjaments, aprovat en el ple del 9 de setembre, que gestionarà l’Ajuntament de Rubí amb les contribucions dels actuals propietaris de les parcel·les.
  • Jiménez: “han passat més de vint-i-cinc anys des que es va parcel·lar i construir el que coneixement com Polígon Can Pi de Vilaroc 1Q, i prop de 12 anys des que estem treballant conjuntament Cecot Rubí i l’equip de l’Ajuntament de Rubí per tal que el polígon sigui considerat part de la trama urbana de la ciutat i poder integrar la gestió dels serveis de manteniment i subministres a la gestió municipal”.

El dimarts d’aquesta setmana l’Ajuntament de Rubí ha formalitzat, mitjançant signatura, la recepció definitiva del Polígon Industrial Can Pi de Vilaroc 1 (Subsector 1 Sector Q). Aquest polígon que, des de la seva construcció els anys 90 fins el moment ha estat gestionat per una Entitat urbanística de conservació conformada pels propietaris de les parcel·les ha patit amb el temps un deteriorament de les zones i serveis comuns, afectant la competitivitat de les empreses ubicades en aquesta zona.

El president de Cecot Rubí, Manuel Jiménez, explica que “les empreses representades per Cecot Rubí estem molt satisfetes tant amb l’acord de recepció per part de l’Ajuntament, com de tota la feina i treball conjunt que hem estat duent a terme en els darrers dotze anys per impulsar millores en els polígons industrials, en general, però en el cas de Can Pi de Vilaroc 1 (Subsector 1 Sector Q) en particular. Hem de pensar que aquest polígon acull empreses de referència com Moehs, Metalcaucho o Sacse per posar alguns exemples”.

Després de diferents propostes en el temps, projectes, esmenes i redefinició de projectes, finalment el Ple celebrat el 9 de setembre va donar llum verda al projecte Q1 i el dimarts 28 es va signar la recepció definitiva amb un pla de rehabilitació que l’Ajuntament de Rubí posarà en marxa seguint els processos formals, és a dir, fent la comunicació, convocant la licitació i, finalment, executant les obres. Aquest procés culminarà amb la realització, per part del consistori, de les actuacions indicades en el pla, amb les contribucions que faran la trentena de propietaris de les parcel·les beneficiàries.  “Entre les actuacions el pla posa l’èmfasi en l’asfaltat de carrers i l’arranjament de voreres, com a elements crítics tenint en compte l’actual nivell de deteriorament de la via”, explica Dionís Rovira, membre de Cecot Rubí i responsable de l’Entitat de Conservació de Can Pi de Vilaroc 1 (Subsector 1 Sector Q), qui afegeix que “també es contemplen actuacions de millora en l’enllumenat, el manteniment de zones verdes o espais comuns”.

Sobre Cecot Rubí

Cecot Rubí està integrada per empresaris i empresàries de pràcticament tots els sectors empresarials i de diferents dimensions i representa prop de 600 empreses de la ciutat de Rubí.