Notes de Premsa

Les pimes han de començar a integrar l'omnicanalitat per captar clients

L’experta en vendes, Mónica Mendoza, ha conduït una sessió sobre les que considera com les úniques 12 maneres de captar clients, en el marc del Club Cecot de Màrqueting.

El Club Cecot de Màrqueting i Vendes va organitzar una sessió pensada per donar eines i pautes a les pimes en la gestió de l’omnicanalitat. L’experta en conduir la sessió durant més de dues hores va ser Mónica Mendoza, qui forma part del llibre TOP 100 Speakers España (Thinking Heads) i és una conferenciant  reconeguda a nivell internacional en l’àmbit de la motivació, les vendes i el creixement personal.

La benvinguda als dos-cents assistents que van omplir la Sala d’Actes de la Cecot va anar a càrrec del president del Club, Valentí Clotet i abans de donar inici a la conferència, Santi Rius, membre del Club des de la posada en marxa del mateix l’any 2006, va voler retre un breu i emotiu homenatge a la trajectòria de Mònica Mendoza amb qui ha compartit la primera etapa del Club Cecot de Màrqueting i Vendes i altres projectes professionals.

A partir d’aquí, Mendoza va agafar el lideratge de la sessió i durant més de dues hores va anar conduint els assistents pel context de l’omnicanalitat en el que es desenvolupa el consumidor d’avui i entre dades, anàlisi, anècdotes i situacions reals expressades en to d’humor, va cobrir les expectatives dels participants.

Tal i com recull el seu darrer llibre, “el nou consumidor, apoderat sobretot per les noves tecnologies, s'ha convertit en el gran protagonista del mercat, perquè les seves decisions de compra determinen qui sobreviu i qui desapareix d'aquest. En la societat actual, on l'oferta és cada vegada més àmplia i variada, els clients s'han tornat més exigents i s'han convertit en usuaris omnicanal. Per tant, ja no existeixen entorns on-line i off-line, sinó que coexisteixen, s'integren i interaccionen entre ells”.

Mónica Mendoza és llicenciada en psicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), ha realitzat un màster en Direcció Comercial per EADA i un Programa de Creixement d'Empreses pel IESE.

De 2002 a 2005 va ser Directora Comercial de l'empresa Solostocks.com, pertanyent al Grup Intercom. En 2005 dóna inici a l'empresa de consultoria en màrqueting i vendes que porta el seu nom, al mateix temps que dirigeix el Open Channel de la marca d'electrònica de consum Rimax.

És autora dels llibres: “El que no et compten en els llibres de vendes” (Ed. Encoratja Grupo Planeta) i “Píndoles de Motivació per a Comercials i emprenedors” (Ed. Encoratja Grupo Planeta). És assessora de vendes de la patronal Cecot, professora de Màrqueting de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), de EAE Business School i del Col·legi d'Agents Comercials de Barcelona. Forma part del Consell Assessor de l'Associació Espanyola de Formació Online (AEFOL), i és membre del Cercle de Dones de Negocis.

Fotografia de la sala durant l'exposició de Mónica Mendoza