Cecot Formació reprèn les classes mitjançant una nova plataforma d’e-learning per garantir la formació contínua de treballadors i treballadores

L’Estat d’Alarma sanitària del 14 de març va obligar a aturar tots els cursos i formacions presencials programats per al primer semestre de 2020.
  • Davant d’aquesta situació i la demanda per part de les empreses de continuar comptant amb una oferta de formació de qualitat i especialitzada, Cecot Formació ha traslladat i adaptat els seus programes formatius al canal digital.

Quan es va decretar l’Estat d’Alarma, Cecot Formació estava en disposició de començar, de manera progressiva, un total de 117 accions formatives de març a juliol. Algunes d’elles, ja iniciades, van quedar aturades i la resta es van haver d’ajornar.

“Donada l’actual situació d’alerta sanitària, que encara manté en nivells alts la prevenció de contagi del COVID-19, i de la continuïtat en les prorrogues d’estat d’alarma que estem patint des del 14 de març, l’equip tècnic de Cecot Formació de la mà de tot l’equip docent format per professionals i experts en diferents àmbits del món de l’empresa, vam decidir traslladar tota l’oferta formativa possible, que ja teníem programada, a un format online”, afirma Eulàlia Martínez Puig, directora de Cecot Formació & Desenvolupament qui afegeix que “hem hagut d’actualitzar totes les casuístiques al nou canal i estic convençuda que la plataforma e-learning que utilitzem ofereix els continguts amb els mateixos nivells de qualitat que ens reconeixien els alumnes abans del mes de març”.

Fa uns anys, Cecot Formació proporcionava als alumnes la possibilitat de fer determinades formació de manera on-line amb “continguts força encapsulats i amb programari estàndard. La plataforma actual ens permet personalitzar els programes, actualitzar els continguts a temps real, i la metodologia en la manera d’implementar els coneixements. L’equip d’experts poden adaptar les explicacions amb el context i situació que es doni a cada moment durant la classe. Les normatives, el teletreball, les noves mesures de l’administració, etc. canvien d’un dia per un altre i això és un valor que integrem a totes les formacions que prestem, d’abans i d’ara”, concreta Martínez.

Des de l’inici de l’alerta sanitària pel coronavirus l’entitat ha estat intensificant la seva activitat informativa i formativa mitjançant webinars amb experts per poder resoldre l’allau de consultes per part de les empreses sobre tot en els primers dies de la pandèmia o bé mitjançant la distribució de vídeos breus amb consells de l’equip d’experts i formadors en relació a temes d’actualitat. Cecot Formació també va posar a l’abast de les empreses associades un curs gratuït on-line sobre telebrall la primera setmana de confinament.

A partir d’ara, Cecot Formació & Desenvolupament està informant l’alumnat inscrit en les accions presencials que ja pot reprendre les seves formacions de continuïtat i millora professional mitjançant aquesta nova plataforma e-learning que l’equip tècnic considera flexible i intuïtiva, que compleix amb tots els requisits de Fundae i SEPE, i que integra un sistema de videoconferència que permet fer videotrucades i trucades d’alta definició amb l’equip docent, escriure missatges intel·ligents, compartir pantalles, entre altres funcionalitats.

L’oferta formativa abraçarà totes les àrees necessàries en l’àmbit empresarial que l’entitat ja prestava: àrea economicofinancera i fiscal; normativa fiscal; idiomes; àrea internacional; màrqueting i comercial; recursos humans; soft skills o tecnologies informàtiques. Un catàleg formatiu que ajudarà les empreses i professionals a sortir més reforçats de la crisi que està provocant l’impacte de la COVID-19.

“Cal que comencem a treballar per facilitar la reactivació de l’activitat empresarial i ja sabem que no serà d’avui per demà. També sabem que la situació no tornarà a ser la mateixa que ara fa un mes però com ningú pot definir-nos encara com serà l’entorn i els nous paradigmes en els que ens mourem, des de Cecot Formació estem convençuts que cal anar donar eines per incrementar coneixements tant tècnics com de gestió i d’habilitats que poden aplicar-se en qualsevol situació, tant professional com personal”.

SERVEIS DESTACATS: